Wednesday 25 April 2018

Tips for better Image




98 – Top (10) Tips for better Image                         ဓါတ္ပံု ပညာ ရပ္ ဆိုင္ရာ မွတ္စု (၉၈)



“ ဓါတ္ပံု အေနအထား ပိုေကာင္းမြန္ လာေစရန္ အၾကံျပဳခ်က္ “
(Top 10 Photo Tips For Better Images )



စကားဦး

ဤ မွတ္စု ကို Nikon America School က တင္ထားေသာ Post တြင္ေတြ႕ မိလိုက္ သျဖင့္ ေရးမိျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဓါတ္ပံု စတင္ ရိုက္ ခါစ Beginner မ်ား အတြက္ ေရး ထား ျခင္း ျဖစ္ပံုရပါတယ္။

အမွန္ေတာ့ဒီ မွတ္စု လည္း Photo Composition ကို ရွင္းျပ ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ Country Road တြင္ လည္း Composition နဲ႕ ပတ္သက္ တဲ့ မွတ္စု မ်ားစြာ ရွိျပီး ျဖစ္ပါတယ္။ သို႕ ေသာ္ ဒီ မွတ္စုေလး က တို တုိ နဲ႕ လိုရင္းေရာက္တဲ့ မွတ္စုေလး မို႕ ဘာသာျပန္ ကာ ထပ္မံ မွ်ေ၀ ရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

Nikon America School က ဤ ကဲ့ သို႕ တင္ေပး ထားျခင္း မွာ Nikon School တြင္ ဓါတ္ပံု သင္တန္း တက္ ေစရန္ အျမီး သေဘာ တင္ေပး ထားပံုရပါတယ္။

ရွင္းလင္း ခ်က္ ေလးေ တြ က  ရိုး ရိုးရွင္းရွင္းရိုး ေလး ျဖစ္ သျဖင့္ ဆီေလွ်ာ္ သကဲ့  သို႕ ဘာသာျပန္ကာ မွ်ေ၀ လိုက္ျခင္း လုိက္ျခင္းပါ။

Nikon America School  က ဒီ မွတ္ စု တင္စဥ္က Beginner မ်ား အတြက္ ျဖစ္နိုင္ ေစကာမူ ေရးသားထားသည့္ အခ်က္ မ်ားမွာ အတို ခ်ဳပ္သေဘာ မ်ားစြာ သက္ေရာက္ေနပါတယ္။ သာမန္ ဖတ္ရံု နဲ႕ နားလည္ သေဘာ ေပါက္ ဘို႕ ခက္ နိုင္ပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ျဖည့္ စြက္ ရွင္း လင္း ရန္လိုသည့္ အပိုင္း  မ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ ပံု မ်ားႏွင္႕  တကြ ျဖည့္ စြ က္ ရွင္ းလင္း ထားပါတယ္။

အားလံုးေသာ ပံု မ်ားမွာ သက္ဆိုင္ရာ မူလ ေဆာင္းပါး မ်ားတြင္ ေဖၚျပ ထားေသာ ပံုမ်ားသာ ျဖစ္ပါတယ္။

Tips For Better Images

အခု ေျပာ မဲ့ အေၾကာင္းအေၾကာင္း အရာ ကေတာ့ ၾကည့္ သူရဲ႕ အာရံု ကို  ဆဲြ ေခၚ သြားေစနိုင္ဘို႕ အတြက္ ဓါတ္ပံု တစ္ပံု အတြင္းရွိ Subject  ကို ၾကည့္ သူ ရဲ႕  အာရံု သက္ေရာက္ ေစနိုင္တဲ့ ေနရာ မွာ ဘယ္လို  ေနရာ ခ် ရမယ္ ဆိုတဲ့  အေၾကာင္း  ရာ အက်ဥ္း ခ်ဳပ္ ပါဘဲ။

ဒီအေၾကာင္းက  အခု မွ ဓါတ္ပံု စရိုက္ သူမ်ားေကာ ၀ါ ရင့္ ဓါတ္ပံု  သမားမ်ား အတြက္ပါ အက်ိဳး ရွိေစတဲ့ နည္းပါ။ Timeless Tip လို႕ ဆိုရပါမယ္။

ဒီ နည္းကို from framing to focus, from perspective to panning စတဲ့ အား လံုးေသာ ေနရာ ေတြ မွာ သံုးနိုင္ပါတယ္။










TIP 1:  Subject အနား ကို တိုး ျပီး ရိုက္ပါ။

မိမိ ရိုက္မဲ့ Subject နားကို တိုး နိုင္ သမွ် တိုး ျပီး Frame ကို ျဖည့္ သင့္ တဲ့ အေန အထားအထိ ျဖည့္ ေပးပါ။






အထက္ပါ နမုနာ Portrait ကို ၾကည့္ ပါ ။ ၾကည့္သူရဲ႕လက္ယာ ဘ က္ က ပံု( B)  ဟာ Subject ကို Frame အတြင္း ျဖည့္ နိုင္သမွ် ျဖည့္ ေပး လိုက္ ျခင္း  ျဖင့္ အျမင္အာရံု  ကို အေနွာက္ အယွက္ ျဖစ္ေစမဲ့ ေနာက္ခံ ( Background ) အေႏွာက္ အယွက္ မ်ား ေလွ်ာ့ သည္ ကို ေတြ ႕ နိုင္ ပါမယ္။ လက္၀ဲ ဘက္ ပံု(A)  နဲ႕ ယွဥ္ၾကည့္ပါရန္။

 ဒါေပမဲ့ခရီး ထြက္ရာ မွာေတာ့  ေရာက္ရာ ေဒသရဲ႕ ထင္ရွား တဲ့ အမွတ္ အသား  အေဆာက္အဦ ၊ လူစု လူေ၀း ၊ မိတ္ေဆြ အုပ္စု ေတြ ဆိုတဲ့ Background ပံု ေတြ ကေတာ့ ပံု ရဲ႕ Story ကို ပံ့ ပိုးေပးရာ ေရာက္ပါတယ္။

ဒီလို မွ  မဟုတ္ဘဲ ေရွ႕ က Subject  ကို အေနွာက္ အယွက္ ေပးမဲ့ ေနာက္ ခံေတြ ကို ေတာ့  ဖယ္ သာ ထုပ္ ပစ္လိုက္ပါ။

မိမိ ရိုက္ တဲ့ Subject ကိုပံ့ပိုးေပးမဲ့  Details , Expression , Textures ေတြရေအာင္ သာ ရိုက္ပါ။ ဒီေနရာမွာ Zoom Lens ေတြ အသံုး၀င္ပါတယ္။



TIP 2: Sublect ရဲ႕ ေနာက္ ခံ မွာဘာ  အေနွာက္ အယွက္ ေပးမဲ့  အရာ ေတြ ရွိ  ေနသလဲ။

ပံု အေပၚ သက္ေရာက္ မဲ့ အာရံု စိုက္မွဳ ကို ရုပ္ေလွ်ာ့  သြားေစနိုင္ တဲ့ မ်ဥ္းေၾကာင္ း  မ်ား လိုင္း မ်ား ၊ ေရာင္ျပန္ အလင္းမ်ား၊  နဲ႕ အျခားေသာ ရွဳပ္ေတြးေန တဲ့ အရာ မ်ား  မိမိ ရိုက္ မဲ့ ပံု ရဲ႕ ေနာက္ခံ Background မွာ ရွိ ေနျခင္း ရွိမရွိကို ကင္မရာ ခလုပ္ မႏွိုပ္ မွီ ေသျခာစြာ ၾကည့္ ပါ။

ဒီအရာ ေတြ ဟာ ပံုေကာင္းတစ္ပံု ( Great Picture ) ကို သိပ္ မေကာင္းတဲ့  အေနအထား နဲ႕ ေနာက္ပိုင္း Post Production မွာ ျပန္ျပင္ ရတဲ့ အျဖစ္မ်ိဳး ေရာက္ လာ ေစပါတယ္။  ( becoming that’s not so great, or one that may require retouching …)

ဒါေၾကာင္႕ မ ရိုက္မွီ  ေနာက္ခံ Background ရွိ အေနွာက္ အယွက္ ေတြ ကို ေရွာင္ ျပီး ရိုက္ပါ။ သို႕ မဟုတ္ ဖယ္ရွားျပီး မွ ရိုက္ပါ။






အထက္ပါ နမူနာျပ ထားတဲ့ ပံု ရဲ႕ ေနာက္မွာ ေကာင္း ကင္ရွိ မီးခိုး  တန္း ၊ ေခါင္းမွာ ထိုးထြက္ ေနတဲ့  အုန္းထန္း ပင္ အရြက္ ေတြ ဟာ ပံု အေပၚ က် ေရာက္မဲ့  အာရံု ကို  ေလွ်ာ့ပါးေစတဲ့ အေနွာက္ အယွက္ ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီလို မျဖစ္ေစရန္ အတြက္ View Finder ကေန ၾကည့္ ေနစဥ္ ကပင္ အေနွာက္ အယွက္ ေတြ ကိုသတိထားၾကည့္ပါ။ ေနာက္ျပီး  Live View ကတစ္ဆင့္ LCD ေပၚမွာ တကဲ့ ဓါတ္ပံု ကဲ့ သို႕ ၾကည့္ျပီး  စိစစ္ ရင္ ပို ျမင္သာပါတယ္။



TIP 3: Focus လုပ္ပါ ၊ Lock လုပ္လိုက္ပါ၊ လိုအပ္သလို ပံု အေနအထားကို ျပန္ ျပင္ျပီး  ရိုက္ပါ။


Nikon ကင္မရာ တိုင္း ဟာ Subject ကို Focus Lock လုပ္လို႕ ရပါတယ္။
ပထမ Subject ကို ေနရာ ခ်ပါ ၊ Shutter ကို တစ္၀က္ ႏွိပ္ျပီး Subject ကို Focus Lock လုပ္လိုက္ နိုင္ပါတယ္။

ဒီေနာက္ ပိုျပီး စိတ္၀င္စား ဘြယ္ရာ ေကာင္းတဲ့ ပံုစံ ေနရာ ခ်ကာ ျပန္ ( Recompose ) ပါ။ Focus ဟာ မူလ ေနရာ ကေန မေရႊ႔ သြားသေရြ႕ယခင္ Lock လုပ္ ထားတဲ့ Subject ေပၚ မွာ ဘဲ က်ေရာက္ေနပါမယ္။







အထက္ က ပံု ကို ၾကည့္ ပါ။


ဓါတ္ပံု ဆရာ ဟာ ပထမ ၾကိဳး ထံုးေပၚ မွာ Focus ယူ လိုက္ပါတယ္။ ေနာက္ ေတာ့ ဒီ Focus Point ကို Lock လုပ္ ျပီး လိုသလို ပံု ကို ျပန္ Recompose လုပ္ ကာ ရိုက္ ထား ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။





TIP 4: Rule of Thirds ဆံုမွတ္ ေနရာ မ်ား တြင္ ေနရာ ခ်ကာ ရိုက္ၾကည့္ပါ။







ေနာက္ခံ ရွင္းရွင္း ေပၚ မွာ ရွိတဲ့ ျငိမ္ ေနတဲ့ Subject တစ္ခု ကို ေရြး လိုက္ပါ ။


 Viwe Finder တြင္းမွာ စိတ္ နဲ႕ Rule of Thirds အတိုင္း အလွ်ား လိုက္ မ်ဥ္း  ႏွစ္ေၾကာင္း နဲ႕ ေဒါင္ လိုက္ မ်ဥ္း ႏွစ္ေၾကာင္း ကို အကြာ အေ၀း တူညီစြာ  ဆဲြ လိုက္ပါ။

ယခု အခါ မွာေတာ့ စိတ္နဲ႕ ဆဲြ ရန္ မလိုေတာ့ ပါ။ ကင္မရာ View Finder မွာ Grid Line မ်ား ၾကည့္ လို ရင္  ေဖၚ ၾကည့္ နိုင္ပါျပီ။

ပထမ တစ္ပံု ကို ေလးေထာင့္ ကြက္ (၉)  ကြက္ အနက္ ေအာက္ တြင္ နမူနာျပ ထား  သကဲ့ သို႕  အလယ္တည့္တည့္  အကြက္ မွာ ေနရာ ခ် ကာ  ရိုက္ လိုက္ပါ။









ဒုတိယ ပံု ကို ေအာက္ တြင္ နမူနာ ျပ ထားသကဲ့ သို႕ အထက္ - လက္၀ဲေဒါင့္ ( 1 ) ေနရာ တြင္ ေနရာ ခ် ကာ ရိုက္ လိုက္ပါ။








တတိယ ပံု ကိုမူ ေအာက္ နမူနာ ပံုတြင္ ျပ ထားသကဲ့ သို႕ ေအာက္ - လက္ယာ  ဘက္ ေဒါင့္ ( 3 ) ေနရာ မွာ ထားကာ ရိုက္ လိုက္ပါ။







ျပီး လွ်င္ အဆိုပါ ပံု မ်ားကို ကင္မရာ LCD တြင္ ျပန္ၾကည့္ ပါ။ ဘယ္ ပံုက ၾကည့္ ရတာ ပို ဆဲြေဆာင္ မွဳ ရွိသလဲ ဆိုတာ ကို ၾကည့္ပါ။

ေယဘူယ် အားျဖင့္ Rule of Thirds မ်ဥ္း ဆံု မွတ္ ေနရာ မ်ား တြင္ ေနရာ ခ်ထား  တဲ့  ပံု မွာ ပို ၍ၾကည့္ လို႕ ေကာင္းတယ္ လို႕ ဆုိရပါမယ္။

ဤ ကဲ့ သို႕ LDC တြင္ ပံု မ်ားကိုျပန္ၾကည့္ကာ Subject အား Focus Lock  လုပ္ျပီး အေကာင္းဆံုး လို႕ ယူဆ တဲ့ေနရာ ကို ပို႕ ကာ Recompose လုပ္ ရိုက္ပါရန္။

ဒါေပမဲ့….. အခ်ိဳ႕ ေသာ အေျခ အေနမ်ားတြင္ မူ Subject ကို Frame အလယ္ တည့္တည့္ မွာ ေနရာ ခ်ထား ျခင္း က  ပို၍ အား ေကာင္း လာသည္ ့ အေနအထား မ်ိဳး လည္း  ရွိပါတယ္။

Rule of Thirds ကို ခ်ိဳး ေဖါက္ တဲ့ Composition ေတြ လို႕ ဆိုရပါမယ္။

Rule of Thirds  အတိုင္း မဟုတ္ဘဲ ဒီဥပေဒသ အား ခ်ိဳး ေဖါက္ ထားတဲ့ ေအာက္ပါ အမူ နာ ပံု  ေတြ ကို ၾကည့္ပါရန္ -

























TIP 5: ကင္မရာ ကို ျငိမ္ ေအာင္ ကိုင္ပါ။

မည္သို႕ မွ မထူးဆန္း ဟု ဆို နိုင္ေပမဲ့ ကင္ မရာ ကို ျငိမ္ေအာင္ ကိုင္ ျခင္း မွာ  ပံု ျပတ္သား ေရး အတြက္ အေတာ္ အေရးၾကီးပါတယ္။

ကင္ မရာ ကိုေသျခာ စြာ  ကိုင္ပါမွသာ တုန္ခါ မွဳ မရွိဘဲျပတ္ သား တဲ့ ပံု ရနိုင္ မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ညာ လက္က ကင္မရာ ကို ျမဲျမန္စြာ ကိုင္ ထားျပီး ဘယ္ လက္ကို Lens ေအာက္မွာထားကာ ထိမ္း ေပးရပါမယ္။  ညာ လက္ညွိဳး ကို ကင္မရာ ခလုပ္ ေပၚ တင္ထား ရပါမယ္။

ကင္မရာ ျပဳတ္ က် ျခင္း မွ ကာကြယ္နိုင္ေရးအတြက္  ကင္မရာ ၾကိဳးကို ညာလက္တြင္ ပတ္ထားေပးရန္ လိုပါတယ္။




အထက္ လက္၀ဲ ဘက္ပံု ( A) မွာ ကင္မရာ ကိုင္ ရာ တြင္ မွား ေလ့ မ်ားထ ရွိေသာ ကိုင္နည္း ျဖစ္ပါတယ္။

ကိုင္ရ တြယ္ရ သက္ေတာင့္ သက္သာ  မရွိ တဲ့ အျပင္ Flash ကို လက္က ကြယ္ေနပါ တယ္။

လက္ယာ ဘက္ က ပံု ( B ) ကဲ့ သို႕ ကင္မရာ ကို  ကိုင္ ရန္ လိုပါမယ္။ ဤ သို႕ ျဖင္ ့  ကိုင္ရသည္မွာ  သက္ေတာင့္ သကိသာ ရွိျပီး Flash ကို လည္း လက္ က ကြယ္မည္ မဟုတ္ေတာ့ ပါ။

 ပံု ျပတ္သား မွဳ မေလွ်ာ့ သြားေစဘို႕ Nikon မွာ ပါတဲ့ VR (Vibration Reduction) Image stabilization system ကို သံုးပါ။ တတ္နိုင္ သမွ် ေသာ နည္း ေတြ နဲ႕ ျငိမ္ ေအာင္ ထိမ္း ထားပါ။

အသက္ေအာင့္ ထားျပီး ခလုပ္    ကို ႏွ္ိ္ပ္လိုက္ပါ။ 




TIP 6: မ်က္ လံုးကို ၾကည့္ပါ။








အျခား ထူးျခား တဲ့ျပ ခ်က္ မ်ိဳး နဲ႕ ရိုက္ သည္မွ အပ သာမန္ အားျဖင့္ Subject ျဖစ္တဲ့  ခေလး ငယ္မ်ားရဲ႕ မ်က္ လံုး ကို Focus ယူပါ။

ခေလး ငယ္ မ်ားကို သူ႕ အရပ္ အလိုက္ အျမင့္ က စီး ရိုက္ တဲ႕ Angle မ်ိဳး ကို ရိုက္ မယ္ ဆိုရင္ေတာ့ Live View ကို သံုးပါ။ View Finder က ေန ၾကည့္ လို႕ မျဖစ္ေတာ့ ပါ။ ဤနည္း သည္ ပံု အတြင္းကို အလင္းေဖ်ာ႕ မ်ား ၀င္ေန ျခင္း  အရိပ္မ်ား က်ေန ျခင္ း မ်ား ကို ျမင္ နိုင္ သည့္အတြက္ အခ်ိ္န္ မွီ ျပင္ ခ်ိန္ ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။




TIP 7: လွဳပ္ ရွားေနတဲ့ အရာ မ်ားကို Panning ျဖင့္ ရိုက္ ၾကည့္ ပါ။

ေျပးလႊား လွဳပ္ ရွား ၊ ေမာင္းႏွင္ ၊ ပ်ံသန္းေနသည့္ လူ ၊ ကား ၊ ငွက္ ၊ ျမင္း ၊ Merry-go-round လို မ်ိဳး ကို ရိုက္ ရိုး ရိုက္စဥ္ ရိုက္ သည္ ထက္ ေနာက္ခံ Motion Blur ျဖစ္ လာေအာင္ Panning ျဖင့္ ရိုက္ ျဖင့္ က ပို ၍ စိတ္၀င္ စား ဘြယ္ ေကာင္း ေစပါတယ္။

အၾကမ္း အားျဖင့္ ISO ကို 100- 200 ေလာက္ ထားပါ။

ကင္မရာ Setting ကို Shutter Priority ထားပါ။ 

အၾကမ္း သေဘာ အား ျဖင့္ လမ္းေလွ်ာက္ ေနသူ အတြက္ Shutter speed 1/10 Sec ၊ စက္ဘီးစီးေနသူ အတြက္ Shutter speed 1/30 Sec ၊ ေမာင္းေနတဲ့ ကား အတြက္ Shutter speed 1/60 Sec ေလာက္ ထားကာ Subject ကို Focus ၾကိဳ ဖမ္းထားျပီး   သူ ေရႊ႕ လွ်ားရာ  ဦးတည္  ဘက္ အတိုင္း Follow လုပ္ကာ မိမိ ေရွ႕ အေရာက္ေလာက္ မွာ ခလုပ္ ႏွိပ္ ရိုက္တဲ့  ရိုက္နည္းပါ။

ဒီလို လုပ္ရ တဲ႕ သေဘာက ေတာ့  Subject သာ ျပတ္ သားျပီး ေနာက္ခံ Background က Motion Blur သေဘာမ်ိဳး ၀ါး ေနဘို႕ အတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။

အေလ့ အက်င့္ မ်ားစြာ လိုပါမယ္။

ေအာက္ မွာ Panning နဲ႕ ေနာက္ခံ  Motion Blur အျဖစ္ ရိုက္ထားတဲ့ ပံု အမ်ိဳးမ်ိဳး ကို ျပ ထားပါတယ္။





























TIP 8: အလင္းေရာင္ အေန အထားကို သတိ ထားပါ။





ဓါတ္ပံု ရိုက္တယ္ ဆိုတာ  အလင္းေရာင္ နဲ႕ အလုပ္ လုပ္ရတာပါ။ အလင္းေရာင္ လံုေလာ က္ ေလ ပံု ရဲ႕ Exposure အေနအထားေကာင္းေလပါ။

အလင္း ေရာင္ က လို တဲ့ ေနရာ ေတြမွာ လံုေလာက္ မွဳ မရွိရင္ Flash နဲ႕ ျဖည့္ ေပးရပါမယ္။

ျပင္ပ Outdoor ေနရာ ေတြ မွာ ရိုက္ ေစ ကာမူ ေနေရာင္ က ေခါင္းေပၚ လို ေနရာ ေပ ၚ ေရာက္ေနရင္ မ်က္နွာ ေပၚကအေရးၾကီးတဲ့ ေနရာ ေတြ မွာ အရိပ္ ေတြ  က်ေန မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

အထက္က နမူ နာ ပံု ကို ၾကည့္ပါ ။

 ဒီ လို အေျခ အေနမ်ိဳး မွာ Fill in Flash ျဖည့္ ေပးဘို႕ လိုလာပါတယ္။

Flash အလင္း ျပင္းအား ကို လိုတိုး ပုိေလွ်ာ့ သေဘာ မ်ိဳး ျဖင့္ ပံု မ်ားကို စမ္း ရိုက္ၾကည့္ပါ။အလင္း အေျပင္း အေျပာ႕ အေနအထား အမ်ိဳးမ်ိဳး အနက္  အၾကိဳက္ ဆံုး  အေန  အထားကို ေရြး ကာ ရိုက္ပါ။





TIP 9: ကင္မရာ အျမဲ အသင့္ ျဖစ္ေနပါေစ







ကင္မရာ အျမဲ အသင့္ အေနအထားရွိေနျခင္း ျဖင့္ မေမွ်ာ္လင့္ ဘဲ ေပၚ လာတဲ့ ရိုက္ ကြက္ ကေလး ေတြ လက္လြတ္ သြားတာ မ်ိဳး  မျဖစ္နိုင္ေတာ့ပါ။

ဒီ လို အသင့္ ျဖစ္ ေန  ျခင္း ျဖင္႕ -

 “ ဟာ….ကင္မရာ ေလး ပါ လာရင္ ေကာင္းမွာ ဘဲ ကြာ “ ဆိုတဲ့ ေနာင္တ စကားမ်ိဳး ေျပာ ဘို႕ အေၾကာင္း ရွိမည္ မဟုတ္ေတာ့ပါ။

ကင္မရာ သမား တစ္ေယာက္ အေနနဲ႕ သြားေလရာ ကင္မရာ သယ္သြားျခင္း ျဖင့္ မေမွ်ာ္လင့္ ဘဲ ေပၚ လာတဲ့ “unexpected moments “ အခြင့္ အေရး ေလး ေတြ ကို ရနိုင္ပါလိမ့္မယ္။ Battery အပို Memory Card အပို ေလးေတြ ကို  လည္း အျမဲေဆာင္ထားပါ။

TIP 10: ေလ့က်င့္ ျခင္း ရဲ႕ စြမ္း အား ။

ေန႕စဥ္ ေလ့ က်င့္ ပါ။ ကိုယ့္ ကိုယ္ ကို တာ၀န္ျပန္ ေပးျပီး ရိုက္ေစပါ။ Photo Journal ေလး လုပ္ထားပါ။
ေန႕စဥ္ မိမိရဲ႕ စိတ္ကူး နဲ႕ ကြန္ျမဴး ထားတဲ့ Own themed ေလးမ်ားကိုခံစား တည္ထြင္ ကာ ရိုက္ၾကည့္ပါ။

Social Media ေတြေပၚ တင္ၾကည့္ ပါ။ Social Media ေပၚက မွတ္ခ်က္ ေတြ က သင့္ ကို တြန္း အား ေတြ ေပး လာ ပါလိမ့္မယ္။








ဒီ နည္း နဲ႕ လက္ရာ ေတြ တိုးတက္ လာပါလိမ့္ မယ္။

ရက္ေပါင္း ၃၆၀ ေလာက္ ရိုက္အျပီး ကိုယ့္ ပံုေတြ ကို  ကိုယ္ ျပန္ ၾကည့္ ပါ။ အဆင့္ဆင့္ တိုးတက္ လာတာ ေတြ ကို ေတြ႕ ရ ပါ လိမ့္ မယ္။



---------------------------------

No comments:

Post a Comment