Nuffnang Ads

Friday, 4 October 2013




55 - Photo Clinic (6)                                ဓါတ္ပံုပညာရပ္ဆိုင္ရာ မွတ္စု ( ၅၅)

 

 
 
 
ပညာရွင္မ်ား၏ ဓါတ္ပံုမ်ားအား ေ၀ဘန္ အၾကံျပဳခ်က္မ်ား
အပိုင္း (၆ )
( Photo Clinic  - VI )
 
 
 

စကားဦး

ယခု မွတ္စု တြင္ ေဖၚျပသည့္ ဓါတ္ပံုမ်ား အား  အျပဳသေဘာ အၾကံျပဳျခင္း မ်ားမွာ အဂၤလန္နိုင္ငံထုတ္ Practical Photography မဂၢဇင္းတြင္ သက္ဆိုင္ရာ ဓါတ္ပံု နယ္ပါယ္ အလိုက္ ထင္ရွားသည့္ အျမင့္တန္း ( Professional ) ဓါတ္ပံု ပညာ ရွင္မ်ား ျဖစ္ၾကေသာ  David Lam, Neale and Judith Clark, Andrew James တို႕ ေရးသားထား သည့္ What do you Think? အမည္ရွိ ေ၀ဘန္ သံုးသတ္ အၾကံျပဳခ်က္ ေဆာင္းပါးကို အပိုင္းအလိုက္ ေကာက္ႏွဳတ္ကာ ဆီေလွ်ာ္ သကဲ့သို႕ ဘာသာ ျပန္ ထားျခင္း ျဖစ္ပါ သည္။

 

ေ၀ဘန္ အၾကံျပဳ သည့္ ဓါတ္ပံု ပညာ ရွင္မ်ား မွာ -

-      David Lam - သည္ ထိပ္တန္း Fashion Photographer တစ္ဦး ျဖစ္ပါသည္။ သူ၏ ပံုမ်ား ကို FHM, Elle and Hello ကဲ့သို႕ေသာ မဂၢဖင္း မ်ား တြင္ ေတြ႕ နိုင္ပါသည္။

-      Neala and Judith Clark တို႕ ဇနီး ေမာင္ႏွံ ႏွစ္ဦးသည္ ကမၻာ အနွံ႕  ပတ္ကာ ဓါတ္ပံု ရိုက္ ေနသည့္ အျမင့္တန္း ဓါတ္ပံု ပညာရွင္ မ်ား ျဖစ္ၾက ပါသည္။

-      Andrew James သည္ All-round Photographer တစ္ဦး ျဖစ္ပါသည္။ အထူးသျဖင့္ Wildlife, Landscape, ႏွင့္ Portrait တို႕ အထူးျပဳ ရိုက္သည့္ Professional Photographer တစ္ဦး  ျဖစ္ပါသည္။

 

 

ဤက႑တြင္ ေဖၚျပသည့္ ဓါတ္ပံုမ်ား၏ အရည္အေသြးမွာ မူရင္း ဓါတ္ပံုမ်ား၏ အရည္ အေသြး မဟုတ္ဘဲ စာအုပ္မွ တစ္ဆင့္ ကူးယူထားသည့္ အရည္အေသြးသာ ျဖစ္ ေၾကာင္း ေဖၚျပ အပ္ပါသည္။

 

ဓါတ္ပံု ဆိုင္ရာေ၀ဘန္ အၾကံျပဳခ်က္မ်ား။

 

(1)   Before the Hunt




ပံု ႏွင့္ပတ္သက္ သည့္ ရွင္းလင္းခ်က္။

အထက္ပါ ပံု ကို ရိုက္ကူးသူမွာ Rachel Green ျဖစ္ပါသည္။ Rachel က သူ႕ အေနႏွင့္ အဂၤလိပ္ လူမ်ိဳးတို႕ ၏ ရိုးရာ ဓေလ့ တစ္ခု ျဖစ္သည့္ ျမင္းစီးကာ ေခြး ႏွင့္ ေျမေခြး မ်ားကို အမဲ လိုက္ ျခင္း အား ရိုက္ရန္ ေဒသ ဆိုင္ရာ Park တစ္ခု အတြင္း ရွာေဖြ ေနေသာ္လည္း အဆိုပါ မုဆိုး အဖဲြ႕ ကို မ်က္ေျခ ျပတ္သြားေၾကာင္း ၊ ေနာက္ျပန္ လွည့္ မည္လုပ္ကာ မွ လမ္းခ်ိဳး ေလးတစ္ခု တြင္ အဆိုပါ ေျမေခြး မုဆိုး အုပ္စု ကို ကံအားေလွ်ာ္စြာ ေတြ႕ လိုက္ရေၾကာင္း စသည္ျဖင့္ ေဖၚျပ ထားပါသည္။

 

 

ဓါတ္ပံု ပညာရွင္မ်ား၏ သံုးသပ္ခ်က္- ( David Lam )

၁။     ပံုတစ္ခု ထဲတြင္ သရုပ္ သကန္ေပါင္း မ်ားစြာတို႕၏ အေနအထားကို ေဖၚျပထား ျပီး ၾကည့္သူ၏ စိတ္ ကို မ်ားစြာ လွဳပ္ရွား လာေစနိုင္သည့္ Subject မ်ား ျဖစ္ပါသည္။

၂။     ဓါတ္ပံု တြင္ ေပၚ ေနသည့္ အလင္း ေရာင္သည္ ထိပ္တန္း အလင္းေရာင္ျဖစ္ သျဖင့္ pre-Rapahelite ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္ကို ၾကည့္ေနရသကဲ့ သို႕ ျဖစ္ေန ပါသည္။

၃။     သို႕ ေသာ္ Framing လုပ္ျခင္း မွာ ျပည့္စံု မွဳ မရွိေသးသည္ကို ေတြ႕ ရပါသည္။ ေအာက္ပါ ပံု အတိုင္း ယခုထက္ ပို၍ Tight Crop လုပ္လိုက္ လွ်င္ ပို ေကာင္းလာ မည္ ဟု အၾကံျပဳ လိုပါသည္။

 

 Before the Hunt  ( After Tight Crop )
 
 



အၾကံျပဳ ခ်က္

David Lam က - အထက္ပါ ပံုမွာ ၄င္း၏ စိတ္ ကို ဖမ္း စားနိုင္စြမ္းရွိသည့္ ပံု ေကာင္း တစ္ပံု ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သရုပ္ သကန္ မ်ားစြာ ၏ အေျခအေန တစ္ရပ္ ကို ေပၚလြင္ ေအာင္ ေဖၚျပနိုင္ျပီး ၾကည့္သူ ၏ စိတ္ ကို လွဳပ္ ရွားေစနိုင္သည့္ ပံု ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ ေအးျမသည့္ မိုးေသာက္ ေလ ကို ခံစားနိုင္ေၾကာင္း၊ ပံု အတြင္းရွိ လူအုပ္၏ စုစု စည္စည္း ႏွင့္ ေရွ႕ လုပ္ေဆာင္ၾကမည့္ လုပ္ရပ္ ေပၚလြင္ေနေၾကာင္း၊ အထူးသျဖင့္ ျမဴမွဳန္မ်ား လႊမ္းေနသည့္ Background သည္ pre-Rapahelite ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္ ၾကည့္ေနရသည္ ႏွင့္ တူေၾကာင္း၊ စသည္ျဖင့္ ေရးသားထား ပါသည္။

 

သို႕ ေသာ္ အျပဳ သေဘာ ေ၀ဘန္ အၾကံျပဳ လိုသည္မွာ ပံု ကို ရိုက္သည့္ အခ်ိန္တြင္ Frame လုပ္ျခင္း မွာ မွန္ကန္ ျပည့္ စံု ရန္ လို ေနေသး ေၾကာင္း၊ ၾကည့္သူ၏ ဘယ္ ဘက္ သို႕ ေပ အနည္း ငယ္ ခန္႕ တိုးကာ Frame ကို ပို ယူ သင့္ေၾကာင္း၊ ဤ သို႕ ျဖင့္ ၾကည့္သူအား သစ္္ ပင္တန္း အတြင္း သို႕ ဆဲြ ေခၚ သြားကာ Sence of Depth ကို ပိုရလာေစနိုင္ေၾကာင္း ၊ မည္သို႕ ဆိုေစကာ မူ ဤပံုသည္ အေတာ္ ေကာင္းသည့္ ပံု တစ္ပံု ဟု ဆိုရမည္ဟု David Lam က ဆက္လက္ ေဖၚျပထားပါသည္။

 

 

(2)   Walk of Life
 
 
 

 

 

ပံု ႏွင့္ပတ္သက္ သည့္ ရွင္းလင္းခ်က္။
 
ဓါတ္ပံု ရိုက္ကူးသူ မွာ Tommy Kelly  ျဖစ္ပါသည္။ ၄င္းက အေဆာက္ အဦး ေဆာက္ လုပ္ေနသည့္ ေနရာ ေဘးရွိ ယာယီ လမ္း ကေလး အတြင္း ျဖတ္သြားသည့္ အမ်ိဳးသမီး ၾကီး မ်ားကို ရိုက္ထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ပံုတြင္ ပါရွိသည့္ အမ်ိဳးသမီး ၾကီးမ်ားသည္ တစ္ခ်ိန္ က အမ်ိဳးငယ္ ကေလးမ်ားသာ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သူ တို႕ ျဖတ္သန္းခဲ့ေသာ ခရီးတာ အရ ဤ အရြယ္ သို႕ ေရာက္ လာရသည္ကို ေဖၚညႊန္း ကာ Walk of Life ဟု အမည္ေပးထားျခင္း ျဖစ္သည္ ဟု ေဖၚျပထားပါသည္။
 
ဓါတ္ပံု ပညာရွင္မ်ား၏ သံုးသပ္ခ်က္- ( Judith and Neale )
၁။     အေတြး အေခၚ အလြန္ေကာင္းသည္ ပံု ျဖစ္သည္။
၂။     ဓါတ္ပံု ဖဲြ႕ စည္းသည့္ Composition  ယခုထက္ ပို ေကာင္း ျခင္းျဖင့္ ဤ ပံုသည္ ထိပ္တန္းပံု တစ္ပံု ျဖစ္လာ နိုင္သည္။
၃။     ဓါတ္ပံု ကို Post Production လုပ္ရာ ၌ Colour ႏွင့္ Brightness တို႕ တင္ေပးရန္ လိုသည္။ ပံု တြင္ Subject ၏ ေနာက္ ရွိ ေဆး အျဖဴ ေရာင္ အကြက္မ်ား ႏွင့္ ေရွ႕ ရွိ အျဖဴေရာင္ လိုင္း တို႕သည္ အေနွာက္ အယွက္ မ်ား ျဖစ္ေနသည္။ ေအာက္ တြင္ျပ ထားသည့္ ပံု အတုိင္း ယင္းတို႕ ကို ေျဖာက္ျပီး ၊  Tight Crop လုပ္လွ်င္ ပိုေကာင္း မည္။
 
After Tight Crop
 
 
 
 
 
အၾကံျပဳ ခ်က္
တင္ျပသည့္ စိတ္ကူး ေကာင္းပါသည္။ သို႕ ရာတြင္ ေဆးေရာင္သည္ ၾကည္လင္ သန္႕ရွင္းမွဳ မရွိ ဘဲ ေနာက္ ( Muddy ) ေနသည့္ အျပင္ ပံု၏ ေနာက္ခံမ်ား မွာ Subject ကို အေႏွာက္ အယွက္ ျဖစ္ေစ ေသာ ရွဳပ္ေထြးမွဳ မ်ားရွိေနသည္။ Subject ၏ေနာက္ရွိေဆးကြက္မ်ား ႏွင့္ Subject ေရွ႕ ရွိ အျဖဴေရာင္ လိုင္းမ်ားသည္ Subject အေပၚ အာရံု ေလွ်ာ့ေစသည့္ အရာ မ်ား ျဖစ္ၾကသည္။
ထိုအေရာမ်ားကို Post Production တြင္ ေဖ်ာက္ လိုက္ကာ ပံု ကို ယခင္ကထက္ ပို၍ ျဖတ္ ( Crop ) လုပ္ လိုက္ျခင္း ျဖင့္ Subject  အေပၚ အာရံု က်ေရာက္မွဳ ပို လာ လိမ့္ မည္။
 
 
(3)   Southend Pier
 
 
ပံု ႏွင့္ပတ္သက္ သည့္ ရွင္းလင္းခ်က္။
အထက္ပါပံု ကို ရိုက္ကူးသူမွာ Timothy Smith ျဖစ္ပါသည္။ Southend Pier သည္ Thames ျမစ္ အတြင္းသို႕ တစ္မိုင္ ခန္႕အထိ ေရာက္ေအာင္ ေဆာက္ထားသည့္ ဆိပ္ခံ ျဖစ္သည္။ ကနဦး ရိုက္ ထားသည့္ ပံု မွာ Colour ႏွင့္ ျဖစ္ေသာ္လည္း  အျဖဴ-အမဲ သို႕ ေျပာင္း ထား ျခင္းျဖစ္သည္။  ေကာင္းကင္မွာ စိတ္၀င္စား ဖြယ္ မရွိ ေသာ ေျပာင္သလင္း ကဲ့ သို႕ ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ အျဖဴ အမဲ သို႕ မေျပာင္း မွီ Crop လုပ္ ထားေၾကာင္း၊ Pier ၏ သစ္သား မ်ား၏ အကြက္မ်ား ပို ေပၚ လာေစရန္ ႏွင့္ Depth of Field ပို ေကာင္း လာေစရန္ Contrast ကို တင္ထားေၾကာင္း ရိုက္ကူး သူက ေဖၚ ျပထားပါသည္။
 
ဓါတ္ပံု ပညာရွင္မ်ား၏ သံုးသပ္ခ်က္- ( Andrew James )
၁။     ေကာင္းမြန္သည့္ အျဖဴ အမဲ ( Balck and White ) ေျပာင္းလဲ ခ်က္ ျဖစ္သည္။
၂။     ပံု ကို Wide angle ျဖင့္ ရိုက္ထားျခင္း ႏွင့္ ပံု တြင္ ေဖၚျပထားသည့္ Line မ်ားသည္ ပံု၏ Graphic Nature ကို ပို၍ အားေကာင္းေေစသည္။
၃။     သို႕ ရာ တြင္ ပံု ၏ အဆံုးေနရာ ျဖစ္သည့္ မ်ဥ္း ႏွစ္ခု ထိလုေနရာ တြင္အာရံု ကို ဖမ္း စား မည့္ စိတ္၀င္စား ဖြယ္ ရာ မည္သည့္ အရာ ကို မွ် မေတြ႕ ျခင္း မွာ ပံု ၏ အားနည္း ခ်က္ တစ္ရပ္ ကို ျဖစ္ေစပါသည္။ 
 
အၾကံျပဳ ခ်က္။
Pier မ်ားသည္ ဓါတ္ပံု ရိုက္၍ ေကာင္းသည့္ ေနရာ မ်ားျဖစ္ၾကပါသည္။ Timothy ၏ ပံုသည္ Original မဟုတ္ေစကာမူ ပံုေကာင္း တစ္ပံု ျဖစ္ပါသည္။ ဤ ကဲ့သို႕ အျဖဴ အမဲ ေျပာင္း လိုက္သည့္အတြက္ ပံု တြင္ Shape and Line မ်ား ပို ေပၚလာသည္။ Technically ေျပာရပါက Line မ်ားသည္ အစ မွ အဆံုး အထိ ျပတ္သားေနသည္ ကို ေတြ႕ ရသည္။ ေကာင္းကင္သည္ စိတ္၀င္စား ဘြယ္မဟုတ္သည့္ ေျပာင္  ျဖစ္ေန ေသာေၾကာင့္ Crop လုပ္လိုက္သည္ဆိုသည္မွာ လည္း မ်ားစြာ မွန္ကန္သည့္ လုပ္ရပ္ ျဖစ္သည္။ သို႕ ေသာ္ ပံု ၏ ထိပ္ ပိုင္း ၊ လိုင္း မ်ား အဆံုး ေနရာ တြင္ ယခု အတိုင္း မည္သည့္ အရာ မွ မရွိ ဘဲ အလြတ္ ထားသည္ ထက္ အနည္းဆံုး စိတ္ကို ဖမ္း စား နိုင္မည့္ လြင့္ေမ်ာ ေနေသာ တိမ္ တိုက္ ကေလး တစ္ခု ေလာက္ပါ ေနလွ်င္ ေသာ္လည္းေကာင္း Graduated Tonal effect ေလး ထည့္ေပး လွ်င္ေသာ္ လည္းေကာင္း ပိုေကာင္းမည္။
 
 
(4)   Crashing Waves
 
 
ပံု ႏွင့္ပတ္သက္ သည့္ ရွင္းလင္းခ်က္။
ရိုက္ကူးသူမွာ Kevan Lloyd ျဖစ္ပါသည္။ တိမ္တိုက္ ႏွင့္ ေနေရာင္ ခ်ည္ လွပသည့္ Ogmore သို႕ ေရ လမ္း ျဖင့္ သြာေရာက္ ရိုက္ကူးခဲ့ေသာ ပံု ျဖစ္ပါသည္။ Canon EOS 3500, ISO 400, Exposure Speed 1/400 Sec, f-4 ျဖင့္ ရိုက္ထားေၾကာင္း Post Production တြင္ Photoshop ၌ Unsharp Mask ကဲ့ သို႕  Tool ျဖင့္ အနည္းငယ္ ျပင္ ထားေၾကာင္း ရိုက္ကူးသူက ေဖၚျပထားပါသည္။
 
ဓါတ္ပံု ပညာရွင္မ်ား၏ သံုးသပ္ခ်က္- ( Andrew James )
၁။     စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ Dramatic ပံု တစ္ပံု ျဖစ္ပါသည္။
၂။     အခၽြန္ အထက္ အေကာက္ အေကြ႕မ်ား ျဖင့္ လႊမ္းျခံဳ ထားသည့္ ထိပ္တန္း Rugged Scenery တစ္ပံု ျဖစ္ပါသည္။
၃။     သို႕ ရာ တြင္ Composition သည္ Tight ျဖစ္ သင့္ သေလာက္ မျဖစ္ဘဲ အေရာင္သည္လည္း ေအး သည့္ Cool Colour ျဖစ္လြန္းေနသည္။
 
အၾကံျပဳခ်က္
 
ပံု တြင္ အလြန္ ေကာင္းမြန္သည့္ ျပခ်က္ မ်ားစြာ ပါ၀င္ပါသည္။ အဓိက အခ်က္ ႏွစ္ခု မွာ ၾကည့္သူ၏ စိတ္ ကို္ လွဳပ္ရွား လာေစ နိုင္ေသာ Moody Condition ႏွင့္ Rugged Scenery တို႕ ျဖစ္ၾကသည္။ ကမ္း ကို ရိုက္ခတ္သည့္ ေရလွိဳင္း သည္ Foreground ရွိ ( Main Rock ) ေက်ာက္ တန္း တစ္ခု လံုး ကို ဖံုးသည္ အထိ ေစာင့္ ရိုက္ လွ်င္ ကမ္းေျခ ၏ Drama ေလး ပို အားရွိ လာမည္။ Composition ကို အနည္းငယ္ ေထာက္ျပရလွ်င္ Foreground ေရွ႕ ဆံုး ဘယ္ ေအာက္ ေဒါင့္ ရွိေက်ာက္တန္း သည္ အဓိက ျပလိုသည့္ လွိဳင္း ရိုက္ခတ္ ေနေသာ ေက်ာက္ တန္းၾကီး ( Main Rock ) အား အာရံု ေလွ်ာ့ ပါးေစသည္။ မူရင္း ပံု ရွိ အေရာင္ သည္ ဤမွ် အေအး ေရာင္ ရွိိလမ့္ မည္ မထင္ပါ။ သို႕ရာတြင္ အေအးရာင္ ျဖစ္သည့္ အျပာ ေရာင္သည္ Post Production တြင္ ပို လာသည့္ အတြက္ လွေသာ္လည္း  Photoshop တြင္ လက္လြန္ ( Over cooked ) သြား သည့္ လုပ္ရပ္ ျဖစ္ပံုရသည္။
 
Crashing Waves ( B/W)

 

 
ဤကဲ့ သို႕ အေရာင္ မမွန္သည့္ ပံု မ်ိဳး ၊ အေရာင္ ရွဳပ္ေထြးေနသည့္ ပံု မ်ိဳး ၊ အေရာင္ ႏွင့္ ပတ္သက္၍ စေကာစက ျဖစ္ေနသည့္ ပံု မ်ိဳးကို  အထက္ပါ ပံု ကဲ့ သို႕  Balck and White ေျပာင္းလိုက္ျခင္း က အေကာင္း ဆံုး ျဖစ္သည္။
 
(5)   Swing and Shadow
 
 
 
ပံု ႏွင့္ပတ္သက္ ၍ ရွင္းလင္းခ်က္။
အထက္ပါပံု ကို ရိုက္ကူးသူမွာ Tony Skelding ျဖစ္ပါသည္။ Tony က စေနေန႕ညက မိုးေလ၀သ ခန္႕မွန္းခ်က္တြင္ ေနာက္တစ္ေန႕ နံနက္ ႏွင္းက် ျပီးလွ်င္ ေကာင္းကင္ ၾကည္ လင္မည္ဟု ခန္႕ မွန္း ထားေၾကာင္း၊ ထို႕ ေၾကာင့္ တနဂၤေႏြ ေန႕ နံ နက္ ၇.၃၀ တြင္ ၄င္း၏ Canon ကင္မရာ ႏွင့္ 28mm Lens ကိုဆဲြကာ  Park ထဲ သို႕ ထြက္ခဲ့ေၾကာင္း၊ မိနစ္ ၃၀ ခန္႕ ေနသာ သျဖင့္ ဓါတ္ပံု မ်ား ရိုက္နိုင္ေၾကာင္း၊ အထက္ပါ ပံု ကို ရိုက္ရာ တြင္ ေန ကို တည့္တည့္ ခ်ိန္ ၍ ရိုက္ထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေဖၚျပ ထားပါသည္။
 
ဓါတ္ပံု ပညာရွင္မ်ား၏ သံုးသပ္ခ်က္- ( Judith and Neale )
 
၁။     စိတ္၀င္စား ဖြယ္ရာ Lighting ႏွင့္ Dynamic Line မ်ား ျဖစ္သည္။
၂။     သို႕ရာတြင္ အလင္း အေရာင္ ကြယ္ ေသာ ေနရာမ်ား တြင္ က်ေရာက္ ေနသည့္ အရိပ္ ႏွင့္ ေတာက္ပ ေနသည့္ အလင္း ေရာင္တို႕ ၏ Contrast တို႕သည္ မ်ား လြန္းေနသည္။
၃။     စိတ္၀င္စား ဖြယ္ရာ ျဖစ္ေစရန္ Composition ျပင္ရန္ အခ်က္ ေလး မ်ား လိုေနသည္။
 
Changed to Subtler Tone
 
 



အၾကံျပဳခ်က္
ပံု သည္ အလားအလာရွိေသာ ပံု တစ္ပံု ျဖစ္ပါသည္။ သို႕ ရာ တြင္ ၾကည့္သူ၏ သေဘာ နဲ႕  ကဲြလဲြ နိုင္သည့္ အျပာေရာင္ မ်ားလြန္း ေနသည္။ Contrast ႏွင့္ Saturation မ်ား သြားပံု ရသည္။ ပံု ၏ ထိပ္ ပိုင္း မွာ မူ ( Black) မဲ ေန ျပန္သည္။ ဒန္း (Swing )၏ ၾကိဳး ႏွင့္ အရိပ္တို႕ မွာ စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ ျဖစ္ေနသည့္အျပင္ Leading Line မ်ားသည္လည္း ပံု၏ အားကို ျဖည့္ ေပးသည္။ သို႕ ရာ တြင္ ပံု တြင္ စိတ္၀င္စား ဖြယ္ရာ Center of Interest ( COI ) မရွိ ျဖစ္ေနသည္။ ပံု တြင္ပါသည့္ Shadow and Shape မ်ားသည္လည္း ပံု၏ အဓိက စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ ( COI ) အျဖစ္မ်ိဳး မရွိနိုင္ သည့္ အေန အထားတြင္ရွိေနသည္။ ဒန္းေပၚတြင္ တစ္စံုတစ္ဦး ထိုင္ေနပါက စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ ျဖစ္လာနိုင္သည္။ သို႕ မဟုတ္ပါကလည္း Line and Shadow မ်ားကို ယခုထက္ပို၍ စိတ္၀င္စား ဖြယ္ရာ ျဖစ္ေအာင္ ေနရာသို႕ ေရြ႕ ေပးနိုင္လွ်င္ ပိုေကာင္း လာမည္ဟု ယူဆသည္။
 
 
------------------  ---------------
 



 
------------------  ---------------
 
 
 
 

 

No comments:

Post a Comment