( 89 ) Shooting the Moon
ဓါတ္ပုံု ပညာရပ္ဆိုင္ရာ မွတ္ စု( ၉၈ )
“ လ ကို ဓါတ္ပံု ရိုက္ ျခင္း “
စကား ဦး
ဤမွတ္ စု ကို ေရးရာ တြင္ အဂၤလန္ ရွိ The ILEX Photo Group မွ ထုတ္ေ၀သည့္
Digital SLR Exposure Tips စာအုပ္ ပါ Moon Light အပိုင္း ကို အျခခံ ျပီး အျခား ေသာ
လ ရိုက္သည့္ ေဆာင္းပါး အခ်ိဳ႕ ကို ပါ ဘာသာ ျပန္ ကာ ကိုယ္ တိုင္ ေတြ႕ ၾကံဳ သည္ မ်ား
ႏွင့္ ေပါင္းစပ္ ေရးသား ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
Focal Length
လ သည္ ေ၀းလွသည့္ အတြက္
Focal Length ရွည္ရွည္ လိုသည္။ အနည္း ဆံုး Focal Length 400 mm ေလာက္ လိုသည္။
Focal Length ရွည္ ေလ အေသးစိတ္ ( Details ) ေတြ ပို ရေလ ျဖစ္သည္။
ေအာက္ တြင္ နမူနာ ျပ ထားသည့္ ပံု ကို ၾကည့္ ပါက ပို ရွင္းပါမည္။
ေအာက္ပါ ပံု မွာ Focal Length အလြန္ ရွည္ သည္ နကၡတေဗဒ Lens မ်ား
ျဖင့္ လ ကို အေသးစိတ္ ေပၚ ေအာင္ ရိုက္ထားသည့္ နမူနာ ပံုမ်ား ျဖစ္ပါသည္။ သာမန္ သံုး
Lens မ်ားျဖင့္ ဤမွ် Details ရ ရန္ ခက္ပါမည္။ နမူ နာျပ ထား ျခင္း သာ ျဖစ္ပါသည္။
ေအာက္ ပါ ပံု မ်ား မွာ မူ သာမန္သံုး Super Tele Lens မ်ားျဖင့္ ရိုက္ထားသည့္
အေကာင္းဆံုး ဆိုရမည့္ ပံု မ်ား ျဖစ္ပါသည္။
Foreground Interest ထည့္ ကာ ရိုက္ျခင္း
လ ၏ Detail ကို မရိုက္ ဘဲ ေအာက္ပါ ပံု ကဲ့ သို႕ မိမိ လို အပ္ သည္
Subject မ်ား ႏွင့္ ေရာ၍ ရိုက္ ပါက Matrix သေဘာျဖင့္ လ ေရာ ေျမျပင္ ရွိ Subject မ်ားအားလံုး
၏ အလင္း ကို မွ် ေအာင္ ယူ ရန္ လိုပါမည္။ ေအာက္ပါ ပံု ကဲ့ သို႕ Foreground ေရာ
Background ပါ အားလံုး ညီ မွ် ေသာ အလင္း ရ
ရန္ ခက္ ပါသည္။
စမ္းကာစမ္း ကာ လိုသည့္ Exposure ရသည္ အထိ ရိုက္ၾကည့္ ရန္လိုပါမည္။ တစ္ၾကိမ္ ထဲ ႏွင့္ ရ ရန္ ခက္ပါမည္။
စမ္းကာစမ္း ကာ လိုသည့္ Exposure ရသည္ အထိ ရိုက္ၾကည့္ ရန္လိုပါမည္။ တစ္ၾကိမ္ ထဲ ႏွင့္ ရ ရန္ ခက္ပါမည္။
လ ႏွင့္ ေျမျပင္ တို႕ တဲြလွ်က္ မိမိ လို သည့္ Exposure တစ္ခ်က္ ထည္း တဲႊ ၍ ရရန္ ခက္ပါက ေကာင္းကင္ ႏွင့္ ေျမျပင္ ႏွစ္ခု ကို သီးျခား ခဲြ ၍ ရိုက္ ကာ ႏွစ္ပံု ျပန္ ေပါင္း သည္ လည္း ရွိပါသည္။
လ ႏွင့္ ေျမျပင္ ရွိ Subject တို႕ ကို လိုအပ္ သည္ Exposure မ်ား အတိုင္း သီးျခားစီ ခဲြ ရိုက္ Photoshop တြင္ ျပန္ ေပါင္းသည့္ နည္း ျဖစ္ပါသည္။
လ ႏွင့္ ေျမျပင္ ရွိ Subject တို႕ ကို လိုအပ္ သည္ Exposure မ်ား အတိုင္း သီးျခားစီ ခဲြ ရိုက္ Photoshop တြင္ ျပန္ ေပါင္းသည့္ နည္း ျဖစ္ပါသည္။
အခ်ိဳ႕ က လည္း Multi-Exposure နည္း ျဖင့္ ရိုက္ ၾကပါသည္။
လ ႏွင့္ ေျမျပင္ ခဲြ ရိုက္
ျပန္ ေပါင္း သည့္ နည္း
ေအာက္ ပါ ပံု မွာ လ တစ္ခု ထည္းကို Exposure အမွန္ ယူ ကာ ရိုက္ထားသျဖင့္
ေျမျပင္ ရွိ Subject မ်ား Under expose ျဖစ္ ကာ ေပ်ာက္ေနသည္ကိုေတြ႕ ရပါမည္။
ေအာက္ပါ ပံု မွာ မူ ေျမျပင္ ရွိ Subject ကို Exposure အမွန္ ယူ ကာ
ရိုက္ထားသျဖင့္ လ သည္ Over Expose ျဖစ္ေနပါသည္။
အထက္ ပါ ပံု ႏွစ္ခု ကို Photoshop တြင္ ေအာက္ပါအတိုင္း ေပါင္း လိုက္ လိုက္ ပါသည္။
ဤ ကဲ့ သို႕ ေပါင္း ျခင္း ျဖင့္ ေအာက္ပါပံု ကဲ့ သို႕ ေျမျပင္ ႏွင့္ ေကာင္းကင္ ႏွစ္ခု စလံုး Exposure ညီမွ် ေသာ ပံု
ရ လာပါသည္။
Foreground Interest ထည့္
ကာ ရိုက္ထားသည့္ နမူနာ ပံု မ်ား။
ေအာက္ ပါ နမူနာ ပံုမ်ား မွာ Moon ကို ေျမျပင္ ရွိ Subject မ်ား ႏွင့္
ေပါင္း စပ္ ကာ နည္း အမ်ိဳးမ်ိဳး ႏွင့္ ရိုက္ထားေသာ ပံု မ်ား ျဖစ္ၾကပါသည္။ ေကာင္းနိုး
ရာရာ ဟု ထင္သည္မ်ားကို Internet မွ နမူနာ ယူ ထားေသာ ပံု မ်ား ျဖစ္ပါသည္။
အဓိက ရည္ ရြယ္ ခ်က္ မွာ လ တင္သာမက ေရွ႕တြင္ လည္း စိတ္၀င္စားဘြယ္ရာ
ပါ ေစရန္ ျဖစ္ပါသည္။
အထက္တြင္ ေဖၚျပ သကဲ့ သို႕ Foreground ႏွင့္ Background တို႕ ၏ Light
Contrast မ်ားစြာ ကြာျခားေနသည္ မ်ားကို မိမိ စိတ္ကူး ရွိသကဲ့ သို႕ နည္းမ်ိဳး စံု ျဖင့္ စမ္း သပ္ကာ ရိုက္ကူး ကာ Post Production တြင္ လိုသလို ေပါင္းစပ္ ျပင္ဆင္ ျခင္း မ်ားလည္း ျပဳ လုပ္ နိုင္ပါသည္။
ေအာက္ပါ ပံု မ်ားသည္ Foreground Interest မ်ားျဖင့္ ရိုက္ကူးထားသည့္ လ နမူနာ ပံု မ်ား ျဖစ္ပါသည္။
Foreground Interest မပါဘဲ
လ ခ်ည္း သက္သက္ ကို ရိုက္ျခင္း။
Tricky Metering
ည ပိုင္း Foreground Interest မပါ ဘဲ လ ကို ခ်ဥ္း ကို Matrix Metering ျဖင့္ ရိုက္ မည္ ဆိုလွ်င္ ကင္မရာ
Firmware သည္ ေန႕ ခင္းကဲ့ သို႕ ပင္ တြက္ ခ်က္ ပါမည္။ Frame တစ္ခု လံုးရွိ အလင္း ကို ပ်မ္းမွ် (
Matrix average ) ယူ ၍ ပတ္၀န္း က်င္ အလင္း အမ်ား စု သည္ အလင္းေရာင္ အလြန္ နည္းေနသည့္
အတြက္ ပ်မ္းမွ် သေဘာအရ အလြန္ ေမွာင္သည္ ဟု မွတ္ယူ ကာ Exposure ကို တင္ ပါ လိမ့္မည္။ ထိုအခါ လ သည္ အလြန္
လင္း ျပီး ေအာက္ တြင္ နမူနာ ျပ ထားသည့္ အတိုင္း လ သည္ Over Expose ျဖစ္သြားပါ လိမ့္
မည္။
Camera Setting
ဤေန ရာ တြင္ ေျပာ လို သည္္မွာ Foreground Interest ထည့္ ကာ ရိုက္သည္
ႏွင့္ လ ခ်ဥ္း သက္သက္ ကို အေသးစိတ္ ( Details ) ရ နိုင္သမွ် ရေအာင္ ရိုက္သည့္ နည္း မ်ား မတူ
သည္ကို ေျပာလိုပါသည္။
လ တစ္ခု ထည္း ၏ Details ကို ရေစရန္ ရိုက္မည္ ဆိုပါ မူ -
Metering - လ တစ္ခုထည္း
ကို အေသးစိတ္ ေပၚ ေအာင္ ရိုက္ မည္ဆုိပါက Exposure Metering ကို လ တစ္ခု ထည္း အတြက္
ယူ ရပါမည္။ ဥပမာ အားျဖင့္ Nikon ဆိုပါက Spot , Center weighted Average စသည့္
Metering တို႕ လို metering ယူ ရန္ လိုပါမည္။
ISO - ည ပိုင္း Foreground Interest မပါ ဘဲ လ ကို ခ်ဥ္း
ရိုက္ရာ တြင္ လ ၏ ပတ္၀န္းက်င္တြင္ မည္မွ် ေမွာင္ေနပါေစ
တိမ္ကင္းစင္ ျပီး ထြန္းေတာက္ ပ ေနသည့္ လ ကို Spot Metering ေထာက္ လိုက္ပါ က
Camera Firmware က အလြန္ လင္းေနသည္ဟု မွတ္ ယူ ပါ လိမ့္ မည္။
ထိုအခ်ိန္ တြင္ ISO ကို 100 သို႕ မဟုတ္ ယင္း ေအာက္ သို႕ ခ် နိုင္ပါ
လိမ့္မည္။
Aperture - Aperture ကို လည္း Depth of Field ထူထူ ရ နိုင္ေစမည့္ f-10, f-11 စသည္တို႕ အထိ က်ဥ္း နိုင္လာပါမည္။ မိမိ
သံုးသည့္ Lens ေပၚ မူတည္ကာ f-11, f-16 တို႕ အထိ ထားနိုင္ေျခ ရွိပါသည္။ လ သည္ အလံုး ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ Depth of Field အေတာ္ အသင့္ ထူ ရန္လိုပါမည္။
Shutter Speed - ထို႕အတူပင္
Shutter Speed ကို လည္း 1/250 Sec,
1/320 Sec စသည္ တို႕ အထိ ျမန္ျမန္ ထားကာ ရိုက္ နိုင္ပါ လိမ့္မည္။ သို႕ ရာ တြင္ သတိ
ျပဳ ရ မည္မွာ Long Focal Length ျဖင့္ ရိုက္ ေနရသည္ ျဖစ္သျဖင့္ Camera Shake ( အမွန္ ေတာ့ Lens ၏ Focal Length Shake ျဖစ္္ပါသည္ ) ကို ထိမ္း
နို္င္ ေစရန္ Tripod ျဖင့္ ရိုက္ ရန္ လိုပါသည္။ Long Focal Length ျဖင့္ ရိုက္ေနသျဖင့္ ကင္မရာ ကို လက္ ကေလး ႏွင့္ အသာ တို႕ လိုက္ရံု ႏွင့္ Subject တုန္ ခါ သြားနိုင္ပါသည္။
ဥပမာ အားျဖင့္ အဆ ၂၀ ခ်ဲ႕ ေပးသည့္ မွန္ေျပာင္း နွင့္ ၾကည့္ လွ်င္ ျမင္ကြင္း မျငိမ္ ဘဲ တုန္ခါ ေနသည့္ သေဘာမ်ိဳး ျဖစ္ပါသည္။ Focal Length ရွည္ ေလ တုန္ ေလ ျဖစ္ပါသည္။
ဥပမာ အားျဖင့္ အဆ ၂၀ ခ်ဲ႕ ေပးသည့္ မွန္ေျပာင္း နွင့္ ၾကည့္ လွ်င္ ျမင္ကြင္း မျငိမ္ ဘဲ တုန္ခါ ေနသည့္ သေဘာမ်ိဳး ျဖစ္ပါသည္။ Focal Length ရွည္ ေလ တုန္ ေလ ျဖစ္ပါသည္။
သို႕ ရာ တြင္ စမ္း ရိုက္ၾကည့္ရာ တြင္ Shutter Speed 1/60 Sec ေလာက္ျဖင့္စျပီး Shutter Speed ကို တစ္ျဖည္းျဖည္း တိုးကာ လိုအပ္ သည့္ Exposure ရ သည္ အထိ စမ္း ရိုက္ၾကည့္ သင့္ပါသည္။
လ သည္ တစ္မိေလာက္ အတြင္း မွာပင္ ေနရာ အကြာအေ၀း တစ္ခု
သို႕ သိသာ စြာ ေရႊ႕ လွ်ားေသာေၾကာင့္ Long Focal Length ျဖင့္ Slow Shutter speed ရိုက္ မည္ ဆိုပါက Tripod ျဖင့္ ရိုက္ေသာ ေၾကာင့္ Camera Shake မရွိ ေစကာမူ Subject Movement ေၾကာင့္ ပံု ၀ါး ကာ ျပတ္သားမွဳ ေလွ်ာ့ သြား ပါ လိမ့္ မည္။
ကၽြြန္ေတာ္ ၏ အေတြ႕ အၾကံဳ
ကၽြန္ေတာ္သည္ Moon, Star Trial, Galaxy စသည္ တို႕ ကို တစ္သက္ နဲ႕
တစ္ကိုယ္ တစ္ၾကိမ္ မွ မရိုက္ဘူးပါ။ ယခုလ Super Moon ေၾကာင့္ သာ ပထမ ဦးဆံုး ရိုက္ဘူးျခင္း
ျဖစ္ပါ သည္။
Focal Length ရွည္ရွည္
ရ ရန္ ေဆာင္ရြက္ျခင္း
Subject ကေ၀း
လြန္းလို႕ Detail ရေစရန္ Focal Length ကို ရွည္ နိုင္သမွ် ရွည္ ရွည္ ရ ေအာင္ လုပ္ရပါသည္။
Tamron 150-600 mm Lens ကို Focal Length 600 mm တြင္ ထားကာ ထိုထက္ Focal Length ပိုရ ေစရန္ D 7100 Crop-Frame မွာ တပ္ ၊ ေနာက္ 1.3 X Crop-Mod ထပ္ လုပ္
ကာ Nikon Crop-Factor 1.5X အရ ရွိလာသည့္ Focal Length 1170 mm ျဖင့္ ရိုက္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ Nikon D7100 ၏ Effective Mega Pixel သည္ 24.1 MP ျဖစ္သည့္ အတြက္ 1.3X Crop-Mode တြင္ က်န္ရွိသည့္ Mega Pixel သည္ 15 MP က်န္ ပါေသသးသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ပံု ထြက္သည္ အေတာ္ ေကာင္းသည့္ အေနအထားတြင္ ရွိပါသည္။
မလဲြ မေသြ သံုးရမည့္ Tripod ကို မူ ငွက္ ရိုက္သည္ Gamble
Head ႏွင့္ Tripod ကို သံုးပါသည္။ အေၾကာင္း မွာ Long Focal Length Lens တြင္ တစ္ပါ တည္း တပ္ထားျခင္း ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။
ရာသီဥတု မေကာင္းေစကာမူ အိမ္ေဘးရွိ ၅-ထပ္ Car Parking အေပၚထပ္ Tennis Court ေပၚမွ အျမင့္ စီး ျဖင့္ ဘာအေႏွာက္ အယွက္ မွ မရွိဘဲ ရိုက္ ရသျဖင့္ ကံေကာင္း သည္ ဟု ဆိုရပါမည္။
ရာသီဥတု မေကာင္းေစကာမူ အိမ္ေဘးရွိ ၅-ထပ္ Car Parking အေပၚထပ္ Tennis Court ေပၚမွ အျမင့္ စီး ျဖင့္ ဘာအေႏွာက္ အယွက္ မွ မရွိဘဲ ရိုက္ ရသျဖင့္ ကံေကာင္း သည္ ဟု ဆိုရပါမည္။
အခ်ိဳ႕ ပံုေတြ ကိုေတာ့ ေအာက္ ပါ နမူ နာ အတိုင္း ကိုယ္
လိုတဲ့ Exposure ကို ေရြး လို႕ ရေအာင္ ( 0.3 and 0.7 Bracketing ) မ်ားနဲ႕ လည္း ရိုက္ပါသည္။
လက္ေတြ႕တြင္ အဲဒီ နည္း က သိတ္အဆင္မေျပပါ။
Metering
Low Light ျဖစ္သည့္ ည အခ်ိန္ တြင္ လ ကို ရိုက္ ရာ တြင္ သာမန္ Low Light ရိုက္သည္ႏွင့္
ကြာျခား ခ်က္ တစ္ခု ရွိသည္ ကိုေတြ႕ ရွိရပါသည္။
အေတြ႕ အၾကံဳ အရ လ တင္မဟုတ္ ေမွာင္ထဲ ရွိ အေ၀း မွ မီး လံုး ကေလး မ်ားကို ရိုက္လွ်င္
လည္း Metering မွာ လ ရိုက္သည္ ႏွင့္ တစ္သေဘာထည္း ဆန္ဆန္ ျဖစ္ပါသည္။ သို႕ရာ တြင္ Light source သည္ ေသးေသးေလး ျဖစ္ေန ေသာေၾကာင့္ Spot Metering ယူရန္ ခက္ပါသည္။ ဤ အေျခအေနမ်ိဳးတြင္ မူ လိုသည့္ Exposure ရ သည္ အထိ Exposure compensation လုပ္ေပးရပါသည္။
Super Moon ရိုက္သည့္ ေန႕ က တစ္ေန႔ လံုး မိုးရြာေနသျဖင့္
လ ကို တစ္ခ်ိန္ လံုး တိမ္ ဖံုးေနပါသည္။ ည ဦးပိုင္း တြင္ မည္ သို႕ မွအဆင္မေျပပါ။
သို႕ ႏွင့္ သန္းေကာင္ ေက်ာ္ ကိုေစာင့္ၾကည့္ ပါသည္။ သန္းေကာင္ ေက်ာ္ တြင္ မိုးတိမ္ ကဲ့ သို႕ တိမ္ ထူထူ မ်ားနည္းသြားကာ တိမ္ ပါးပါး မ်ားသာ ရွိပါ သည္။ တိမ္ ရွိေနဆဲ ျဖစ္ေသာ္လည္း လ သည္အေနာက္ ဘက္တြင္ တျဖည္းျဖည္း ေအာက္ သို႕ ဆင္းေနပါသည္။ ကံအားေလွ်ာ္စြာ လ ေရြ႕ လွ်ားရာ လမ္း ေၾကာင္း ၏ အခ်ိဳ႕ေသာေနရာ တြင္ တိမ္ ကင္းသည့္ ေနရာ အနည္းငယ္ ရွိပါသည္။
သို႕ ႏွင့္ သန္းေကာင္ ေက်ာ္ ကိုေစာင့္ၾကည့္ ပါသည္။ သန္းေကာင္ ေက်ာ္ တြင္ မိုးတိမ္ ကဲ့ သို႕ တိမ္ ထူထူ မ်ားနည္းသြားကာ တိမ္ ပါးပါး မ်ားသာ ရွိပါ သည္။ တိမ္ ရွိေနဆဲ ျဖစ္ေသာ္လည္း လ သည္အေနာက္ ဘက္တြင္ တျဖည္းျဖည္း ေအာက္ သို႕ ဆင္းေနပါသည္။ ကံအားေလွ်ာ္စြာ လ ေရြ႕ လွ်ားရာ လမ္း ေၾကာင္း ၏ အခ်ိဳ႕ေသာေနရာ တြင္ တိမ္ ကင္းသည့္ ေနရာ အနည္းငယ္ ရွိပါသည္။
လ ထို တိမ္ကင္းသည့္
ေနရာ ေရာက္ ေအာင္ ေစာင့္ ကာ ေရာက္သည္ႏွင့္ ထိမ္လင္း ေတာက္ပ ေန သည့္ လ ကို Single Focus ျဖင့္ ဖမ္းကာ Spot Metering ယူ လိုက္ပါသည္။
ထို အခ်ိန္ တြင္ Camera Firmware က အလြန္ လင္းသည္ဟု
မွတ္ယူ လိုက္ပါသည္။
အလြန္ဆံုး (၃) မိနစ္ ခန္႕ သာ အခ်ိန္ ရ သည္ ဟု ထင္ပါသည္။ သို႕ ေသာ္ ထို အခ်ိန္ သည္ကင္မရာ Setting အား မည္သို႕ ခ် မည္ ကို ၾကိဳ တင္ စဥ္းစား ထားပါက မ်ားစြာ လံုေလာက္ပါသည္။
အလြန္ဆံုး (၃) မိနစ္ ခန္႕ သာ အခ်ိန္ ရ သည္ ဟု ထင္ပါသည္။ သို႕ ေသာ္ ထို အခ်ိန္ သည္ကင္မရာ Setting အား မည္သို႕ ခ် မည္ ကို ၾကိဳ တင္ စဥ္းစား ထားပါက မ်ားစြာ လံုေလာက္ပါသည္။
Shutter
Speed
Subject အလြန္ လင္းေနသည့္ အတြက္ Shutter Speed ကို မူလ ေနွး ေႏွး ထား သည့္ Setting မွ ေန၍ ပို၍ ျမန္ေပး လာရပါေတာ့သည္။ Shutter speed လို ျခင္ သည္ Exposure ရသည္ အထိ တစ
တစ ျမန္ ၾကည့္ ရာ တြင္ 1/320 Sec တြင္ စိတ္ၾကိဳက္ Exposure ရပါသည္။
ISO
ISO လည္း မူလ အေတာ္ ျမင့္ျမင့္ ထား ရာ မွ တစ္ေျဖးေျဖး ေလွ်ာ႕ ခ် လာရာ လိုျခင္ သည့္
Exposure ရသည့္ အေျခအေန တြင္ ISO- 100 အထိ အေလွ်ာ့ခ် လာနိုင္သည္ကို ေတြ႕ ရပါသည္။
Aperture
Tamron 150-600 mm ၏ Focal Length 600 mm တြင္ အက်ယ္ဆံုး
ဖြင့္ နိုင္သည္မွာ f-6.3 ျဖစ္ပါသည္။ သို႕ ရာ တြင္ လံုး၀ိုင္း ေနသည့္ Subject ကို Focal Length ရွည္ ရွည္ ျဖင့္ ရိုက္ ရ သည့္အတြက္ Depth of Field နည္းနည္း ထူ ထူ ရလာေစရန္
Aperture ကို က်စ္ ၾကည့္ ရာ f-8 တြင္ လိုျခင္ သည့္ Exposure အတြက္ အဆင္ေျပသည္ ကို ေတြ႕
ရပါသည္။
သို႕ ႏွင့္ Face Book တြင္ တင္ ခဲ့သည့္ အထက္ပါ ပံု ၏ EXIF Data မွာ -
Exposure Mode - Manual, Shutter speed - 1/320 Sec., Aperture - f-8, ISO
- 100, Metering - Spot, AF Area Mode - Single ျဖစ္လာပါသည္။
တစ္ၾကိမ္မွ မရိုက္ ဘူးေသာ္လည္း ကိုစိုးလွိဳင္ ( Nice
) ၏ Post တြင္ ေတြ႕ ရသည့္ ရိုက္ပံု ရိုက္ နည္း ကို အေျချပဳကာ အေတြ႕ အၾကံဳ ႏွင့္ ေပါင္းကာ
ရိုက္ျခင္း သာ ျဖစ္ပါသည္။
ည ဦး ထည္းက စမ္းကာစမ္း ကာ ရိုက္ ရသျဖင့္ ငွက္ ရိုက္သကဲ့
သို႕ Shutter Count အေတာ္ ျဖံဳး ခဲ့ ရေသာ ပံု ျဖစ္ပါသည္။
------------------------------------------------
Thanks Sayar.
ReplyDeleteေက်းဇူးပါ ဆရာ
ReplyDeleteThanks a lot ~
ReplyDeleteThanks alots. Interesting and fruitful explanation.
ReplyDeleteThese are my Pleasure and Happy to here that Derzinb, Tun Tun, Yan Xing and Kyaw San Wai.
ReplyDeleteေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ ဆရာ...
ReplyDelete